fika o god mat

idag har d varit en tröttig dag...kroppen hänger inte riktigt med o jag e konstant trött men följde ändå med hem till goaste Elin o Franco på fika med en supergo chokladkaka =) Sen fick jag  ett sjukt sug på subwaymacka så tog bilen o for ner på stan för att få frossa lite =) fick i mig en hel footlong macka = 30 cm macka plus chips o lite läsk... mumma..e skönt att min aptit kom tillbaka så tidigt, har ingen aning om vad d beror på men ska väl fan inte klaga när jag väl få chans att vilja äta, så brukar d ju inte vara första veckan efter cellgifterna direkt....
ser fram emot o få åka hemåt o få äta riktig hemmagjord god mat o vara social med syskon o vänner hemma =)

nej nu ska jag slöa i soffan till martin kommer över på filmtitt =)
idag e en bra dag och i morrn bli d kyrkan med Ida o Denzel..finna lite inre lugn och frid  ett tag....

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för besöket :) Så roligt att få dela de bra dagarna med dig , Kramar!!

2011-09-18 @ 01:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0