Gråter av lycka




såg det här klippet idag för första gången och jag är så lycklig att jag inte är ensam... har alltid kännst som jag har varit i en gråzon av ålder och cancer men nu finns det en underbar sida för människor just som jag som vet precis hur det känns att slitas mellan lycka och förtvivlan... nu längtar jag till att jag får träffa folk i samma sits... känner att mitt nät av vänner genast blev mkt större och att jag äntligen kan träffa nån som vet hur jag känner... fick en kommentar av ungcancer och de ska starta upp nått här i norrland och fick svaret att då ska vi kramas...känns som personen som skrev kommentaren på mitt inlägg på deras sida redan känner mig och kan trösta och förstå.....

Tårarna som rinner när jag ser klippet är av lycka, sorg och förståelse för att andra i samma sits känner precis som jag!!!!! jag är inte ensam med mina tankar längre...tack Ungcancer för eran otroliga film den kommer jag titta på varje gång jag känner att hoppet tryter....

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh Catrin jag gråter av glädje då jag läser detta. Massor av kärlek till dig!

2011-09-01 @ 13:53:41
Postat av: Suvi

Jag med. Jag med. Vad skönt att du känner hopp och att du fått kontakt med dem! Kram!!

2011-09-04 @ 04:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0