hemresa och healing

så nu var man hemma i söder o hälsa på..vrit här sen i onsdagskväll o kommer bli vemodigt o åka hem i morrn, inge plugg har jagfått gjort heller så lär väl få sitta i morrnkväll hemma i umeå o försöka tokläsa texten till seminariet på måndag...

fick healing idag va gudrun o farmor o jag mår som skit, e tydligen mkt som ska ut ur min kropp, illamåendet kommer o går helatiden så jag e lite trött o less men ska ändå försöka va så pigg så vi kan åka in till uppsala o käka lite....

Syrran rakade av mig håret igår och jag tycker jag ser ut som skit, e inte jag längre utan en sjuk skallig person som tittar tillbaka i spegeln på mornarna...skäms över hur jag ser ut.. jag vet att tappa håretför o bli frisk är ett billigt pris men känns som en evighet bort innan håret kommer tillbaka...

nej nu ska jag tvinga i mig lite åppeljuice o sen kanske byta om innan jag far till uppsala för middag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0