jag vill inte dö....

märk att jag är trött och sover dåligt tillofrån... idag e jag lessen massor och mkt tankar far i mitt huvud... läste lite bloggar om personer som kämpat som tokar mot sin cancer och gått bort och lämnat partner och barn efter sig...det fick tankarna att snurra igen...vad skulle jag lämna efter mig? ingenting alls...jag skulle bara vara ett minne i folks hjärnor...jag har inte lyckats åstakomma nått stort eller fått barn som jag kan leva vidare i...och jag tvivlar på att jag någonsin kommer få barn... jag vill inte dö...jag har inte fått leva ju, jag har inte fått känna riktig kärlek och jag är så rädd över vad som väntar om man väl somnar in.....

just nu vill jag bara att challan ska komma så jag får förtränga min ångest och sorg en stund, äta god mat och skratta åt nån kass film en stund... jag vill få ha ett normalt jävla liv!!!!!!!!!!!!!!!! satt o räknade i min kalender och la in behandlingstillfälle på behandlingstillfälle och blev bara mer och mer depp... jag vill kunna hoppas på att lymfomen har krympt lite i alla fall men i min hjärna så känns d som att den 13:e kommer min läkare komma in till mig när jag får cellgifter och se allvarlig ut och säga att tyvärr har det spridit sig vidare till lever och lungor.... jag är så jävla rädd...ingen fattar hur rädd man kan vara, visst att alla värden e bra men det beetyder inte ett skit jämt...kroppen kan luras....snäll glöm inte bort mig, minns mig för mig....

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!

Känner med dig fast jag är i Uppsala!

Kommer att komma ihåg dig som du är!!



Stora kramar till dig!!!

2011-09-02 @ 14:58:15
URL: http://caroline-olsson.blogspot.com/
Postat av: Elin

Vännen du glöms inte bort! Din fina och starka personlighet sätter stora avtryck i folks hjärtan och minnen.

Är SÅ många som tänker på dig dagligen! Många som hoppas och kämpar med dig, än fast inte alla kanske säger det till dig så är du älskad av många. Du är en stjärna!

2011-09-02 @ 15:50:13
Postat av: camilla

Hej!

Du glöms inte bort trots att det är väldigt länge sedan vi pratades vid och sågs.

När jag läste din blogg och såg att du är sjuk blev jag så ledsen för du är en härlig person som inte förtjänar att må så här. Tänker på dig varje dag och hoppas att du snart blir bättre.

Många kramar Camilla fr. Ekeby!

2011-09-02 @ 20:53:58
Postat av: Anna

Du finns alltid i mina tankar vännen! Du kommer aldrig glömmas, en vän som du glöms inte bort. Jag älskar dig. Från första sekunden på anslutningsbussen, till idag, har jag så otroligt många fina minnen av dig! Du är världens finaste! Jag håller alla mina tummar att du får ett positivt besked snart, förstår att det måste vara otroligt jobbigt, men vilken kämpe du är!!! Massor med kramar /Anna

2011-09-05 @ 17:09:19
URL: http://iannasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0