megadeppig

fan idag e ingen bra dag...fysiskt sätt mår jag väl okej men psyket e inte med i racet =/
har inte fått sova så mkt i natt och har legat o tänkt en massa på livet o döden o min framtid.. jag e fan riktigt orolig över hur jag kommer klara min ekonomi närmsta månaderna... vet inte hur länge jag kan ta studieuppehåll utan att behöva betala tillbaka csn, om jag får ersättning från försäkringskassan o när de utbetalningarna kommer ske...fan e så orolig... jag har inga pengar som ligger o så har min bil typ gott sönder o jag har ingen som kan hjälpa mig... kan inte mitt liv gå åt rätt håll nån gång?!?!?!?!?! kan ingen hjälpa mig me all skit så jag slipper oroa mig mer....

jag vill inte vara med mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0