orättvisa

Såg idag på FB att en barndomskompis till mig gick bort igår... hon var bara tre dagar äldre än mig och vi låg ihop på BB... igår gick hon bort och plötsligt blev döden ännu mer tydlig för mig... vi gled ifrån varann i tonåren, blev till och med ovänner när hon blev ihop med mitt ex...tänk va bitter o fjantig man va som 17 åring... minns inte riktigt när jag ens träffade henne sist kan det ha varit när hon träffade oscar en sväng..vet att jag minns att hon låg på samma avdelning som Bias när han hade varit med om sin MC-olycka men då va vi bittra båda två... vet att hon va sjuk länge och hade väldigt ont...hoppas hon slipper det nu och kan känna sig frisk och kry igen... sitta på ett moln o kolla till oss här nere på jorden. R.I.P Linda hoppas du har det så bra man bara kan där du är nu och vaka över dina syskon och syskonbarn...

Jag känner mig ihålig och tom, chocken är större än jag trodde.. varför hon, varför nu? Livet är inte rättvist!!!!!!

nej kan inte skriva nåe mer just nu, fattar ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0