seg och tankefull lördag

så sitter jag hemma i soffan igen i min ensamhet, har tackat nej till o vara social idag för jag är så jävla trött o seg i skallen, följde med Elin på staffeträff idag så var många intryck o extremt mkt energiåtgång när man skulle umgås med ungefär 15 människor och närmare tio hundar som e lika energifyllda som en unge på redbull o godis... så min hjärna e mos just nu....

har försökt att inte tänka så mkt idag men även fast vi var på träffen så kom det upp tankar kring min sjukdom hela tiden... jag tänker mkt på döden märker jag...efter jag pratat med farmor igår så är jag väl lite lugnare kring själva att dö-delen som att åka på semester och sen börjar man leva igen...men det är allt jag kommer gå miste om om det går åt helvete som gör mig sjukt lessen och förtvivlad =/  träffade en 3-4 veckors bebis idag och det gjorde mig lessen inombords mer än jag visade, jag kommer kanske aldrig kunna få barn av olika anledningar... jag kommer kanske aldrig få bli gammal o grå och gnälla över att d va bättre förr.... MEN det kan ju även gå skitbra för mig och det är ju på det jag ska tänka men är så sjukt svårt när jag vet att avgörandet kan komma om tio dagar ungefär...visst ta dag för dag men nånstans i skallen ligger den 13:e september då jag får träffa min onkolog igen och han kommer berätta om bilderna....

nej om man skulle gå o lägga sig istället o sova bort kvällen...har ändå ingen lust till nått och pajbakningen uteblev för jag e så sjukt mätt efter resterna från tacosen igår med goaste Challan....

Kommentarer
Postat av: Suvi

Jag tänker på dig precis varje dag, Catrin. Dags för lite svartvinbärssaft snart? Jag har många flaskor som bara väntar på dig. ;)

2011-09-04 @ 03:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0