Tillbaka i umeå

då va man tillbaka i umeå efter ett par dagar hemma i söder, jag vill inte vara här uppe just nu känner jag... man får ett helt annat stöd av sin familj... men jag har ju mitt så kallad liv  här uppe me skola o vänner o jobb o jävla äckelbehandling...

varför e jag så lessen hela tiden för? sitter bara o gråter samtidigt som jag försöker skriva.. jag vill ju bli frisk o få fortsätta mitt liv här uppe men det känns så sjukt avlägset o långt bort... jag vill inte behöva oroa mig för försäkringskassan eller skolan jag vill bara få försöka ta mig igenom all behandling och kanske försöka fokusera på att bli frisk....att vara konstant orolig gör det betydligt svårare... längtar tills jag får träffa min nya psykolog på onsdag o kanske kan få riktig hjälp med mina tankar o min oro....


så nu har jag pratat lite med goaste Elin o fått skratta lite en stund o snart kommer martin över o säger hej...hatar verkligen o sitta ensam hemma!!!!!!!!!!!!!!!!!!


packa upp väskorna o ta en dusch kanske...har ju ändå skola i morrn med ett seminarium som inte kommer ge ett skit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0