tredje vändan dag 3

fy fan så pissigt jag mår idag...e sämre än igår o så trött..drömde mardrömmar o hade vallningar i natt igen, e så less på att inte få sova en hel natt igenom =/

om en vecka e jag hemma i söder o jag längtar verkligen dit, vet att jag kommer må bättre..skaka mindre, må mindre illa, få sova o slippa svettningar på nätterna...

jag vill verkligen att min behandling ska vara över men det är så sjukt lång väg kvar om den ens kommer ta slut =/ hatar att må som skit även om det hjälper mot cancern...

o idag måste jag nog raka av mig håret, det bara rasar i stora högar nu =/ vill inte bli skallig men har nog inget val =/ ångestladdad dag, ska nog bara gå o dra täcket över skallen o sova bort eckan...

Kommentarer
Postat av: elin

Hej. Fick höra av Robert att du är sjuk. Vill bara att du ska veta att vi tänker på dig. Kämpa på!! Håret klarar du dig utan men det är jobbigt att behöva ta beslutet att raka av det jag vet, har ju själv stått vid det vägskälet. Ta hand om dig nu. Massa kramar Elin, Robert och Raul <3

2011-09-15 @ 12:40:46
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0