vad skulle jag göra utan er?

Mina underbara goa vänner, min värld skulle vara ett oändligt kaos utan er just nu!!!!!!! tack för att ni orkar peppa mig o trösta när min värld kollapsar...

att kidnappa mig ett par timmar så jag får glömma bort min sjukdom och skratta är den bästa medicinen ska ni veta...önskar vi kunde skratta bort hela veckorna och göra massa roliga saker...blä för att man måste jobba o plugga så man inte bara kan leva livet o njuta av det till max!!!!!!

ni hjälper mig hålla näsan över ytan...mina små underbara flytkuddar =)


Älskar er mer än ni någonsin kan fatta eller förstå och att förlora er vore det värsta någonsin...hoppas att jag någon gång kan hjälpa er på samma sätt som ni hjälper mig nu... ni tror och hoppas åt mig när min tro o mitt hopp är borta...ni får mig att känna mig frisk till o från...får mig att glömma all ångest och förtvivlan...ni erbjuder en varm trygg famn när jag bryter ihop... NI ÄR OVÄRDERLIGA!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


tack martin för att du fanns där i fredags o lördags när jag var orolig i hela kroppen...
tack Challan för att du e så underbart hård o ärlig när jag behöver det som mest, och att du alltid får mig att le o bli lugn i hela kroppen....
Tack Ida för att du orkar trösta mig gång på gång när jag faller ihop o att du orkar sköta saker o ting hemma, du e fan bäst min städgalna tant =)
Tack alla på jobbet som finns o stöttar o ger mig ny energi varje gång jag hälsar på...saknar er så sjukt mkt ska ni veta..längtar tills jag får vara hos er o jävlas igen....
Tack alla andra som skickar hälsningar och håller tummar och tår o tror på att jag kommer klara det här...jag må kanske inte vara jättenära alla men all er omtankeo  kärlek gör sitt till!!!!!!!
tack min familj och släkt som stöttar fastän vi e sjukt långt bort från varann, att jag kan ringa o höra era röster när jag känner mig ensam...



Nu håller alla sina tummar o tår att jag på tisdag får ett bra besked!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag håller alla tummar och tår jag har och jag kommer hålla dom tills dom trillar av! Kram på dig tjejen!

2011-09-11 @ 18:40:49
URL: http://tinape.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag vet att du kommer klara det! KRAMAR!

2011-09-11 @ 23:28:57
URL: http://gabriellesandstroms.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag håller tummarna för dig!! (en som läser din blogg) kram Jenny.

2011-09-11 @ 23:36:37
URL: http://minaogonstenar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0