vart är min kämparglöd?

undrar vart min kämparglöd har tagit vägen... känns som jag har gett upp o bara finner mig i det som blir... ser inte framför mig att jag kommer bli frisk alls längre..jag törs inte hoppas alls längre... röntgen på fredag o jag kunde inte vara med tom i skallen kring den...kanske ska försöka få tag på min kurator och fara dit för o prata o samtidigt  prata med min onkolog.... jag ser inget ljus alls... kan lika gärna läggain mig på avdelningen o bara ligga där som en kolli.... det jobbiga e att min skalle e typ helt tom..jag e helt apatisk... går från lessen till ingenting...

va på kursinskrivningen idag o hoppas jag ska klara av skolan, e redan trött efter en timmes info idag hur fan ska jag då palla 3,5 timme isträck? får väl gå ifrån tidigare o så men men får köpa alla böcker o plugga hemifrån...får bara hoppas att jag klarar grupparbetet....fan så less o lessen jag e...

nån som har nån bra tips på pepp? orkar inte vara glad hela tiden, har ju tillfällen när jag är glad men det e fan inte ofta längre =/





vad skulle man göra utan ungcancers video? jag ser folk som kämpar och har kämpat och jag borde bli peppad för att andra klarar det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0